Kup Kralja: Salva Mendez za Double-Double

Salva Mendez, bivši španski košarkaš i stručni konsultant sajta Double-Double uradio je analizu današnjih duela na Kupu Kralja.

Real Madrid – Saragosa

Real Madrid bi trebalo da bez većih problema savlada ekipu Saragose. Sada ekipa Pabla Lasa igra odlično, kao i većim delom prošle sezone. Trči dobro, igra atraktivno, šutira brzo i precizno. Trener Laso održava izuzetnu dinamiku igre.

Posebno bih istakao Serhio Rodrigeza, kao ponovnog motora ekipe. Ponovo je stekao sigurnost, igra kao anđeo. Veliki igrač. drugi igrač Madriđana kojeg bih istakao je legendarni Felipe Rejes. Skače, predviđa, postiže koševe – a na svoju igru je dodao i šut spolja. Pravi kapiten.

Sa druge strane, ekipa Saragose je u lošem ritmu. Trener nema sigurnost u ovu ekipu, 6-7 poslednjih utakmica igraju loše.

Na prvi pogled, Real Madrid pobeđuje lako, ali ovo je Kup Kralja ovde nema lakih pobeda, Često se favoriti okliznu kad se najmanje nadate. Pobeđuje Real lako najverovatnije, ali zaista nikad se ne zna.

Gran Kanarija – Huventud

Gran Kanarija igra kod kuće, publika je bučna i stalno pritiska sudije. Teško je pobediti na Kanarima, a kamo li u ovako bitnom meču.

Plejmejker Belas igra kreativno, čini saigrače boljim. Deli sjajne psaove, retko gubi lopte a i pogađa. Kompletan igrač. Kjurik šutira izvanredno kada izlazi iz pika. Biće ga teško pokriti. Poseban kvalitet Gran Kanarije predstavlja visoki centar Valter Tavareš, čovek ima ogroman raspon ruku ( 240cm) i visinu od 220 cm. On je strah u reketu. Menja šut protivnika svojom pojavom, a poseduje i kvalitet da postiže poene.

Ekipa Huventuda je veoma zanimljiva. Sastavljena je od 5-6 veterana i 6-7 mladih igrača koji igraju sa velikim samopouzdanjem. Sigurno će biti izuzetno zanimljiva utakmica.
Huventud je takmičarski tim, trener Maldonado zna da motiviše igrače i učini ih boljim.

Biće otvorena utakmica, dinamična, ali moje mišljenje je da Gran Kanarija i Aito Reneses uzimaju pobedu danas.

Leave a Reply

Your email address will not be published.